خانه / مد / چگونه کمد لباس خود را به‌روز نگه داریم؟

چگونه کمد لباس خود را به‌روز نگه داریم؟

به روز بودن و همراهی با مد کار ساده‌ای نیست، جدال با این سوال روزانه که چه چیزی بپوشم و یا چه رنگی را با چه رنگی ست کنم یا از چه لوازمی با چه سبک لباسی استفاده کنم و سوالات بیشتر و بیشتری که برای به روز بودن هر روزه با آنها سر و کله می‌زنید.
در این مطلب نکاتی ارزشمند از مد آورده‌ایم، برای خانم‌هایی که دوست ندارند از مد عقب باشند و حتی یک روز به روز نباشند.

خود‌شناسی اولین قدم برای خوش‌لباسی

زمانی که در حال جستجو برای لباس روز خود هستید، اولین گزینه کمد لباس شماست، در اولین قدم ببینید چه چیزهایی در دسترس شماست و در مرحله دوم به فکر خرید کردن باشید. برای خرید هم ابتدا به سایز خود دقت کنید، به دنبال مدهایی باشید که با سایز فیزیکی شما هم‌خوانی داشته باشد، به جای اینکه به فکر تغییر فیزیک خود باشید به دنبال مدی باشید که با فیزیک شما هماهنگ است.
راز اصلی همراهی با مد کشف دقیق مد است، در واقع کشف مدی که متناسب با نوع بدن و البته متناسب با بودجه شما باشد. شما برای به روز بودن باید کمدی داشته باشید که بتواند برای شما معجزه کند. برای داشتن کمد لباسی که بتواند روزانه  خواسته‌های شما را برآورده کند باید به نکاتی توجه کرد، نکاتی که میتواند کمد دلخواه و به روزی برای شما به ارمغان بیاورد.

نقاط ضعف خود را پوشش دهید

به نکات قوت فیزیکی خود تمرکز کنید و سعی کنید خریدها بر اساس شناخت درست و دقیق از نقاط قوت و ضعف فیزیکی شما باشد. سعی کنید لباس‌هایی که تهیه می‌کنید نقاط ضعف اندام شما را پوشش دهند و نقاط قوت شما را برجسته کنند. برای مثال زنان قد بلند باید از پوشیدن لباس‌های راه راه اجتناب کنند و با اضافه کردن رنگ و الگوها به لباس خود حجم دهند.

کیفیت راز ماندگاری

توجه به کیفیت است، کیفیت لباس‌های داخل کمد خیلی با ارزش‌تر از کمیت آن است، برای به روز بودن کیفیت را قربانی کمیت نکنید. فراموش نکنید که لباس‌های با کیفیت درون کمد شما می‌توانند در آینده تبدیل به لباس‌های کلاسیکی شوند که مجددا قابل استفاده‌اند.

استایل خودتان را خلق کنید

یک استایل شخصی خلق کنید، با توجه به فیزیک خود، افکار خود، و سلیقه خود استایلی اختصاصی خلق کنید، هیچ چیز مثل استایل شخصی نمی‌تواند شما را در بروز بودن موفق نشان بدهد. استایل شخصی شما می‌تواند سبکی از مد را خلق کند که هیچ‌گاه دیگران آن را فراموش نخواهند کرد.

سادگی در عین زیبایی

ساده باشید، فراموش نکنید که هیچ چیز مثل سادگی نمی‌تواند به کمد شما برای بروز بودن کمک کند، طرح‌های ساده همراه با حفظ استایل شخصی می‌تواند تقریبا شما را همیشه به روز نگه دارد.

اقتصادی باشیم

حساب بانکی خود را خالی نکنید، برای پر کردن کمد لباس‌ها بدترین ایده خالی کردن حساب بانکی‌ست، فراموش نکنید که الزاما خالی شدن حساب بانکی شما به معنی به روز شدن کمد لباس شما نیست. در عین حال خرید با هزینه کمتر می‌تواند همراه با خرید با تنوع بیشتر باشد، به جای اینکه یک لباس از یک برند گران قیمت بخرید می‌توانید دو لباس از یک برند ارزان‌تر اما با کیفیت داشته باشید.

لوازم جانبی داشته باشید

به لوازم جانبی توجه کنید، حتمن نباید سراغ زیور آلات گران قیمت بروید بلکه برعکس با هزینه کم می‌توانید تنوع قابل قبولی از لوازم جانبی داشته باشید، عینک، گردن‌بند، گوشواره و دستبندهای خلاقانه می‌توانند شما را در بروز بودن کمک کنند، توجه داشته باشید در استفاده از لوازم جانبی سادگی را حفظ کنید و در عین سادگی از این لوازم برای تکمیل زیبایی خود استفاده کنید.
در انتها توصیه می‌کنیم برای داشتن کمدی معجزه آسا که بتواند شما را به روز نگه دارد، بهتر از به نکاتی که گفته شد توجه کنید، بدن خود و نقص‌ها و قوت آن را خوب بشناسید، سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید، سادگی را از یاد نبرید و هنگام خرید به نیازمندی‌های کمد خود توجه کنید تا کمدی داشته باشید که به هنگام نیازمندی بتواند به شما کمک کند.

درباره madamod_blogger

این مطالب را نیز ببینید!

برای داشتن استایل پاییزی جذاب به چه چیزهایی نیاز داریم؟

فصل پاییز با رنگ های زیبا و دلنشین خود، فصل پوشیدن لباس های رنگارنگ و …