خانه / مد / چه لباس هایی بپوشیم که چند کیلو لاغر تر بنظر برسیم؟

چه لباس هایی بپوشیم که چند کیلو لاغر تر بنظر برسیم؟

نوع، مدل، رنگ و طرح لباسی که میپوشید میتواند در ظاهر اندام شما بسیار تاثیر گذار باشد. با دقت در انتخاب لباس هایتان، میتوانید بدن خود را لاغر و کشیده تر نشان دهید. در این مطلب به چند نکته تاثیر گذار در این مورد اشاره میکنیم.

لباس های مختلف خود را باهم ست کنید

با ست کردن شلوار و دامن با کفش یا جورابتان میتوانید چند کیلو لاغر تر بنظر برسید. اگر همه لباس های شما مشکی باشند، تاثیر دو چندانی در این موضوع خواهد داشت. البته اگر اینکه تمام لباس هایتان مشکی باشد باب سلیقه شما نیست، میتوانید کفش یا روسری تان را رنگ روشن انتخاب کنید.

تناسب در شکل لباس را رعایت کنید

لباس هایی که ابتدا یا انتهای آنها شکل گرد دارد، شما را چاق نشان میدهند. اگر میخواهید بخش های لاغر بدنتان را برجسته تر نشان دهید، این گونه لباس های انتخاب خوبی هستند. میتونید از شلوار های گشاد با تیرشت جذب یا دامن های کوتاه با تاپ کمی بلندتر استفاده کنید.

ژاکت های مناسب بپوشید

ژاکت هایی که باسن و ران را میپوشانند شما را لاغر و خوش استایل نشان میدهند. ژاکت های گشاد معمولا مناسب نیستند. ژاکت های جذب میتوانند شما را کمر باریک نشان دهند.

شلوار های جین را با کفش های پاشنه بلند بپوشید (لباستان را در شلوارتان فرو کنید)

این طرز لباس پوشیدن میتواند خانم ها را کشیده و لاغر نشان دهد و به همین دلیل است که بین سلبریتی ها، مجلات مد و تبلیغات محبوب است. از کفش پاشنه بلند و شلوار های راسته و دمپا استفاده کنید که قسمت رویی پاشنه پا را بپوشانند.

از کمربند های مناسب استفاده کنید

از کمربندی استفاده کنید که شکم شما را جمع تر نشان دهد. کمربند های پهن نسبت به  کمربند های باریک شما را لاغرتر نشان میدهند.

به نوع شلواری که میپوشید دقت کنید

شلوار های فاق متوسط که روی استخوان لگن بسته میشوند و کمر آن پیله ندارد، برای افرادی که پایین تنه پهنی دارند مناسب است. این گونه شلوار ها باعث میشوند حالت شکم شما بهتر بنظر برسد. اگر از کمربند استفاده میکنید، از کمربند های پهن تر (بین ۲ تا ۵ سانت) استفاده کنید. کمربند های باریک شکم شما را به دو قسمت تقسیم میکنند و توجه افراد را به آن جلب میکنند. شلوارهای دمپا نیز باعث میشوند ران و لگن شما باریک تر بنظر برسد.

پیراهن های یقه هفتی که روی کمر جذب میباشند را انتخاب کنید

اینگونه لباس ها معمولا برای اکثر افراد مناسب هستند. پیراهن هایی که روی قسمت بالا تنه دارای پیله هستند، میتوانند برجستگی های ناحیه کمر یا بالای کمر شما را پوشش دهند.

از لباس های طرح دار استفاده کنید

لباس هایی که طرح های درشت و یکدست دارند به شما کمکی نخواهند کرد اما اگر در انتخاب لباس های طرح دار دقت کنید، میتوانند در لاغر بنظر رسیدن شما موثر باشند. هرچه طرح لباس ریزتر باشد، شما را لاغر تر نشان خواهد داد. اگر پایین تنه بزرگی دارید، پیراهن های طرح دار بلند و کمر باریک را همراه جوراب شلواری مشکی بپوشید.

به قد پیراهن خود دقت کنید

پیراهن هایی که کوتاه هستند و کمر شما را نمایان میکنند، میتوانند وزن شما را بالاتر نشان دهند. سعی کنید پیراهن کاملا ناحیه کمرتان را پوشش دهد.

کت هایی بپوشید که یقه های پهن دارند

این گونه کت ها به همراه یک دستمال یا شال گردن، زیبایی خاصی به استایل شما میبخشند. پوشیدن کت هایی که یقه پهن دارند یا استفاده از دستمال یا شال گردن، میتواند استایل شما را زیبا کند و توجه دیگران را از ناحیه سینه به پایین دور کند.

قرمز بپوشید!

رنگ قرمز به استایل شما جلوه میدهد و شما را جذاب تر نشان میدهد.

از ترکیب شلوار جین راسته و دستمال گردن کمک بگیرید

شلوار های جین راسته میتوانند ران و لگن شما را لاغر تر نشان دهند و دستمال گردن های طرح دار میتوانند توجه دیگران را به صورت شما جلب کنند.

کفش های جلوباز بپوشید

از کفش هایی که جلوی آنها باز است استفاده کنید. بوت ها و یا کفش هایی که دور مچ پا بسته میشوند میتوانند پا را کوتاه تر نشان دهند در عوض کفش های جلوباز و صندل ها باعث میشوند که پا کشیده تر بنظر برسد.

ژاکت های بلند جلوباز بپوشید

این گونه لباس ها، اگر گشاد باشند، بدن شما را کوتاه تر نشان میدهند درحالی که اگر جذب باشند (در ناحیه پایین تنه) بدنتان را کشیده تر نشان میدهند.

از کفش هایی استفاده کنید که با رنگ پوستتان متناسب هستند

موافق بودن رنگ کفش با رنگ پوستتان یکی از روش هایی است که استایل شما را جذاب میکند. برای تکمیل این راهکار، دامن یا پیراهن هایی بپوشید که قدشان تا بالای زانو است. دقت کنید که برای این کار نباید جوراب یا جوراب شلواری پوشیده باشید.

از گردنبند های بلند استفاده کنید

گردنبند های بلند علاوه بر اینکه استایل شما را زیبا میکنند، باعث میشوند قسمت بالا تنه ی شما باریک و کشیده تر بنظر برسد. پوشیدن یک بلوز رنگ روشن نیز میتواند در این امر تاثیر گذار باشد.

لباس هایی را انتخاب کنید که یقه آنها خوش فرم و جذاب باشد

پوشیدن لباس های تیره که در ناحیه کمر جذب هستند در لاغر بنظر رسیدن شما تاثیر گذار است و اگر یقه لباس شما جذاب و خوش فرم باشد، توجه افراد از سایر اندام به چهره شما جذب میشود

از کمربند های جذاب و زیبا استفاده کنید

کمربند های زیبا به تنهایی تاثیر بسیار زیادی در استایل شما دارند و میتوانند فرم بدن شما را جذاب تر نشان دهند.

از دامن های خوش فرم استفاده کنید

دامن های راسته و بلند (که روی باسن جذب نباشند) استایل شما را لاغر تر، کشیده تر و بهتر نشان میدهند.

کفشی بپوشید که پاشنه آن خوش فرم و کمی ضخیم باشد

افرادی که مچ پای خوش فرم و زیبایی دارند بهتر است از کفش هایی استفاده کنند که پاشنه آنها ضخیم تر است. پاشنه های نازک باعث میشوند شما زیاد از حد بلند بنظر برسید. (البته اگر با این موضوع مشکلی ندارید، اینگونه کفش ها نیز میتوانند انتخاب خوبی باشند)

شلوار های جین فاق متوسط بپوشید

خیلی از افراد با اینکه شکم و پهلویشان با پوشیدن شلوار جمع و برجسته میشود مشکل دارند. برای جلوگیری از این مشکل، شلوار های فاق متوسط که روی استخوان لگن بسته میشوند را توصیه میکنیم. شلوار های جینی که در قسمت پشتشان  دو جیب موازی با یکدیگر دارند نیز میتوانند جلوه خوبی داشته باشند.

رنگ های تیره را زیر رنگ های روشن بپوشید

سعی کنید از روکش هایی با رنگ روشن استفاده کنید و در زیر آن، لباس هایی بپوشید که رنگ آنها تیره تر است. این کار میتواند شما را لاغر تر نشان دهد.

یک کیف دستی با اندازه متوسط همراه خود داشته باشید

از کیف هایی که بیش از حد بزرگ یا کوچک هستند استفاده نکنید. سعی کنید برای استفاده روزانه، یک کیف با سایز متوسط انتخاب کنید.

از توجه شما سپاسگزاریم. برای بازدید از فروشگاه محصولات زیبایی مادامد اینجا کلیک کنید

درباره مهسا چمنی

مهسا چمنی دانشجوی کارشناسی مترجمی انگلیسی، علاقه مند به کارهای گرافیکی، هنر و موسیقی.

این مطالب را نیز ببینید!

چگونه رنگ لباس هایمان را متناسب با را رنگ پوستمان انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ لباس ممکن است برای شما بسیار چالش برانگیز باشد. یکی از روش های …